CRM Customer Relationship Management

Bij Tendenz zien wij het verstrekken van advies als een van de belangrijkste zaken. Zeker als het gaat om de implementatie van de relevante systemen zal er altijd eerst goed moeten worden gekeken naar de mogelijkheden, en dat kan alleen op basis van de juiste kennis. Bedrijven die bij ons aankloppen omdat zij hun strategie willen aanscherpen door middel van de implementatie van bijvoorbeeld crm, zullen dan ook kunnen rekenen op een gedegen advies dat wordt gegeven aan de hand van voldoende informatie. Als bedrijf zijn wij al meer dan twintig jaar bezig met de belangrijkste vraagstukken op het gebied van crm. Wij zien ondernemen als iets wat te allen tijde klantgericht moet gebeuren maar daartoe zijn wel de juiste aanpassingen en het juiste beleid nodig. Onze aandacht voor advies op maat is zeer groot en wij laten ons als bedrijf dan ook precies hierop voorstaan. Ieder bedrijf is gebaat bij het formuleren van de juiste doelstellingen en wat belangrijk is bij het neerzetten van die doelen, is dat er op een realistische manier wordt gekeken naar de doelen. Als u er voor wilt zorgen dat u uw contact met relaties beter in stand kunt houden en als u uw efficiëntie wilt verhogen, dan kunt u het beste kiezen voor het implementeren van crm. Het systeem crm is het beste systeem voor bedrijven omdat het zorgt voor een grotere flexibiliteit en omdat het makkelijk aangepast kan worden aan uw huidige systeem. De voordelen van crm zijn er te veel om op te noemen maar de belangrijkste voordelen zijn:

  • Onderhouden van relaties en contacten via de server of cloud.
  • Bewaren van relevante informatie in de cloud of op uw huidige server.
  • Uitbesteden alle administratie en verhogen van het rendement.
  • Uitbreiding met andere programma’s mogelijk al naar gelang de behoefte toeneemt.
  • Nazorg en evaluatie na implementatie van crm.

Werkprocessen verbeteren met crm

De bedoeling van een investering in een systeem als crm is dat uw bedrijf beter zal gaan functioneren. Dat is heel erg belangrijk. Wilt u meer weten over het verbeteren van uw huidige processen, neem dan contact met ons op. Wij maken graag een afspraak met u om de mogelijkheden te bespreken. In een dergelijk gesprek zullen wij uw doelstelling zo duidelijke mogelijk in kaart proberen te brengen. We zullen dan onze ervaring inzetten om u te bedienen van advies zodat u weet wat de beste aanpassingen zijn. Het implementeren van crm doet u bij ons omdat wij u gedurende de implementatie van iedere te nemen stap op de hoogte houden. Dat is namelijk iets wat wij heel erg belangrijk vinden. Bedrijven en organisaties zijn gebaat bij het inzichtelijk hebben van hun processen en hoewel een deel van de implementatie natuurlijk uitbesteed kan worden, zien wij de uitleg als een groot onderdeel van een succesvolle implementatie. Dat is dan ook de reden dat wij nazorg verlenen als wij crm eenmaal hebben geïmplementeerd in uw systeem. Op die manier weten alle werknemers hoe om te gaan met het nieuwe systeem en dat zal de flexibiliteit aanzienlijk vergroten. Wij werken met act en dat betekent dat wij volgens een bepaald systeem werken. Als u meer wilt weten over Act en over onze manier van werken, dan mag u ook altijd bellen met een van onze medewerkers. Wij kunnen u dan alles vertellen over hoe wij werken en wat wij eventueel voor u zouden kunnen betekenen. Het inwinnen van advies is iets want onderdeel is van onze service. U hoeft dus niet te betalen voor het inwinnen van advies. Een gesprek is altijd vrijblijvend en dient er met name toe om overzichtelijk te krijgen wat de mogelijke stappen zouden zijn die u het beste kunt zetten om uw onderneming naar een hoger plan te tillen. Vele ondernemers en organisaties gingen u voor en kozen voor de implementatie van CRM van Act. Het systeem van Act is zeer vooruitstrevend en blijft zich ook steeds weer ontwikkelen.

Aanpasbaar aan de bedrijfsomgeving

Crm als systeem is zeer functioneel en kan op ieder moment worden aangepast aan de bedrijfsomgeving. Wat bedoelen we daar eigenlijk precies mee, hoor ik u denken. Hoe kan een systeem als crm aan mijn strategie worden aangepast en is dat niet allemaal heel erg veel gedoe? Dit zijn vragen en tegenwerpingen die wij regelmatig te horen krijgen omdat verandering bij veel ondernemers ook voor de nodige angst zorgen. Vaak zijn goed lopende bedrijven niet erg enthousiast over het implementeren van nieuwe systemen terwijl het vaak juist bij deze bedrijven een zeer goede investering zou zijn. Bedrijven die een systeem implementeren vanuit een noodgreep zijn vele malen kwetsbaarder voor verandering, en het is dan ook veel verstandiger om als gezond bedrijf te kiezen voor een dergelijke investering dan als kwetsbaar bedrijf. Bij Customer Relationship Management gaat het allemaal over het goed beheren en onderhouden van relaties van partners en klanten. Dan hebben we het niet alleen over huidige klanten, maar ook over mogelijk klanten die zich in de toekomst tot uw klantenkring zullen scharen. Met een combinatie van processen binnen uw bedrijf, mensen en techniek wordt de perfecte marketing mix gerealiseerd waarbij u rendement beter zal worden. Als bedrijf is het noodzakelijk om klanten tevreden te houden. Niet alleen moet u er voor zorgen dat u klanten tevreden houdt, u moet er ook voor zorgen dat uw bestand van klanten blijft groeien en daarvoor moet u een hele goede strategie hebben. Neem contact met ons op als u meer wilt weten over de mogelijkheden. Dan bedienen wij u graag van het beste advies.